План заходів
з запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти
на 2021-2022 навчальний рік
№з/п | Назва заходу
| Термін виконання | Відповідальні |
1 | Опрацювати нормативно-правові документи щодо профілактики негативних проявів в учнівському середовищі | Серпень, вересень | |
2 | Проводити профілактично-просвітлицькі заходи з профілактики булінгу (цькуваню), жорстокої та протиправної поведінки, конфліктів в учнівських та педагогічних колективах | Протягом року | Класні керівники 1-11 класів, практичний психолог |
3 | Брати участь педагогічним працівникам у семінарах, нарадах щодо протидії булінгу | Постійно | Педагогічні працівники |
4 | Провести Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу | Вересень | ЗДНВР, практичний психолог, класні керівники, педагог-організатор |
5 | Проводити системну роботу практичному психологу з педагогами закладу освіти, батьками та учнями на тему «Школа дружня до дитини», нараду при директору «Булінг. Кібербулінг. Як його розпізнати?» | Протягом року | Директор, практичний психолог, педагогічний колектив |
6 | Співпрацювати з фахівцями служби у справах дітей, соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді щодо профілактичної роботи з питань попередження булінгу (цькуванню) та насильству в сім’ях згідно окремих спільних планів | Постійно | ЗДНВР, практичний психолог |
7 | Тематичні зустрічі здобувачів освіти із інспекторами з ювенальної превенції з метою проведення просвітницької роботи щодо запобігання булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі | Постійно | ЗДНВР, практичний психолог |
8 | Ознайомити учнів, батьків з нормативними документами щодо організації освітнього процесу в закладі освіти | Вересень | Директор, ЗДВР, класні керівники 1-11 класів |
9 | Розміщення та оновлення інформаційних матеріалів щодо профілактики булінгу на сайті закладу освіти та стендах | Вересень | Практичний психолог |
10 | Поновлення інформаційних куточків для учнів із переліком організацій, до яких можна звернутися у випадках насилля та правопорушень | До 01.10.2021 року | ЗДВР, практичний психолог |
12 | Імітаційна гра «Єдиний організм: створення і розвиток колективу класу» | Вересень | Практичний психолог, класні керівник 5-х класів |
13 | Опрацювати правила та обов’язки здобувачів освіти, батьків, правила користування мережею Інтернет, щоб зменшити ризик булінгу | Вересень, жовтень | класні керівники 1-11 класів |
15 | Тренінгове заняття «Конфлікт. Шляхи подолання конфліктів» | Жовтень | Практичний психолог, класні керівники 9-11 класів |
16 | Розміщення на сайті буклету «Дізнайся про свої права в цифровому середовищі» з рекомендаціями Ради Європи щодо поваги, захисту та здійснення прав дитини в цифровому середовищі для дітей та молоді. | листопад | Практичний психолог, педагог-організатор |
17 | Моніторингове вивчення проблемних питань: «Прояви булінгу у шкільному колективі» | Жовтень - Листопад | Практичний психолог, класні керівники 5-8 класів |
18 | Заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» | Листопад-грудень | Практичний психолог, педагог-організатор, класні керівники 1-11 класів |
19 | Рекомендації для класних керівників щодо профілактики булінгу в класних колективах | Листопад | ЗДВР, практичний психолог |
20 | Відеоурок для батьків «Захист дітей в Інтернеті» | Листопад | Практичний психолог, класні керівники |
21 | Тренінгове заняття «Толерантість, як умова спілкування» | Листопад | Практичний психолог, класні керівники 5-8 класів |
22 | Година спілкування на тему: «Читання з передбаченням» за казкою Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза» | Листопад | Практичний психолог, класні керівники 1-2 класів |
23 | Заняття з елементами тренінгу «Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечної поведінки» | Листопад | Практичний психолог, класні керівники 3-4 класів |
24 | Тренінг «Протидія виявам насильства в учнівському середовищі» | Грудень | Практичний психолог, класні керівники 6-7 класів |
25 | Година спілкування на тему «Закон і ми» | Грудень | Практичний психолог, класні керівники 9-11 класів |
26 | Інтерактивне заняття для персоналу закладу освіти «Протидія булінгу» | Січень | Практичний психолог, соціальний педагог |
27 | Година спілкування на тему «Культура спілкування в Інтернеті» | Лютий | Практичний психолог, соціальний педагог класні керівники 5-8 класів |
28 | Година спілкування на тему: «Моя поведінка в конфлікті / небезпечній ситуації» | Березень | Практичний психолог, соціальний педагог класні керівники 7-8 класів |
29 | Визначення мікроклімату у класі (Соціометрія Дж. Морено). | Квітень | Практичний психолог, класні керівники 9-х класів |
30 | Ранкові зустрічі з метою формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | Упродовж року | Класні керівники 1-4 класів |
31 | Індивідуальні консультації з батьками щодо профілактики булінгу | Протягом року | ЗДВР, практичний психолог, класні керівники 1-11 класів |
32 | Моніторинг безпечності та комфортності закладу освіти та освітнього середовища шляхом опитування, анкетування та вжиття відповідних заходів реагування на виявленні випадки булінгу (цькуванню) | Квітень | ЗДВР, практичний психолог, соціальний педагог |
33 | Засідання центру прав дитини, Ради профілактики за участю практичного психолога на тему «Не допускай насилля над ближнім» | За окремим планом | Педагог-організатор, практичний психолог, соціальний педагог. |
Директор О.Ковч
Коментарі
Дописати коментар